Škoda brengt je zaterdag tot leven

Focus ligt minder op alle dingen die we moeten op zaterdag en meer op de dingen die we willen

Škoda blaast zijn zaterdagcampagne nieuw leven in

In de nieuwe campagne bouwt Škoda verder op die zo herkenbare dag, met de oproep: ‘Breng je zaterdag tot leven’. Waarbij de focus minder ligt op alle dingen die we moeten op zaterdag en meer op de dingen die we willen. Samen met je familie of juist even alleen.

Ultieme zaterdag  

Wat je ook doet, Škoda moedigt je aan. In de commercial volgen we een gezin dat dankzij hun ruime Škoda het maximale uit hun zaterdag haalt. Dat zien we letterlijk en figuurlijk, als de typische zaterdagspullen in de kofferbak tot leven komen en een bijzonder karakter vormen. Hardlopen langs het strand, rekoefeningen tijdens een sportles, skaten met de kinderen of  een potje bowlen. Alle spullen die hierbij nodig zijn, vinden een plek in de ruime Škoda Kodiaq. 

Met de nieuwe campagne laat Škoda zien dat de ‘zaterdag van Škoda’ blijft inspireren en de ruime Škoda modellen de ideale metgezel zijn voor jouw zaterdag. Blijf ontdekken en kies de Škoda die hierbij het beste past.  

DISCLAIMER

De informatie in dit nieuwsbericht was actueel op de datum van publicatie. Wijzigingen in modellen, uitvoeringen, prijzen, technische specificaties, afbeeldingen, of andere informatie zijn te allen tijde voorbehouden. Eventueel genoemde prijzen betreffen consumentenadviesprijzen. Het staat dealers en servicepartners vrij eigen verkoopprijzen en kortingen te hanteren. Aan de inhoud van dit nieuwsbericht kunnen geen rechten worden ontleend.